البز

البز

البز

البز

برادران دوقلوهای راون



"Brocklehurst، Mandy" نیز به Ravenclaw رفت، اما "Brown، Lavender" اولین گریفیندور جدید شد، و جدول در سمت چپ با شادمانی منفجر شد؛ هری می توانست برادران دوقلوهای راون را ببیند.

"Bulstrode، Millicent" سپس به Slytherin تبدیل شد. شاید تصور هری بود، پس از همه او درباره Slytherin شنیده بود، اما او فکر کرد که آنها به نظر می رسد بسیار ناخوشایند است.

او شروع به احساس خستگی کرد. او به یاد می آورد که در مدرسه در مدرسه قدیمی خود برای تیم ها انتخاب شده است. او همیشه انتخاب شده بود، نه به این دلیل که او خوب نبود، بلکه به این دلیل که هیچ کس نمی خواست دادلی فکر کند که او را دوست دارد.

"فینچ فلچلی جاستین!"

"HUFFLEPUFF!"



گاهی اوقات، هری متوجه شد، کلاه فریاد زد: خانه را یک بار، اما در دیگران کمی تصمیم گرفتند. "فانیگن، سیموس"، پسر شش موهای کنار هری در خط، تقریبا یک دقیقه تمام قبل از اینکه کلاه او را یک گریفیندور اعلام کرد، در مدفوع نشسته بود.

"گرنجر، هرمیون!"

هرمیون تقریبا به مدفوع فرار کرد و کلاه مشتاقانه سرش را گرفت.

"گریفیندور!" کلاه را فریاد زد. ران سوگند خورد

فکر هول و هری باعث شد تا هری به عنوان افکار وحشتناک همیشه وقتی که شما بسیار عصبی هستید. اگر او را انتخاب نکردید چه؟ اگر او فقط برای مدت طولانی با کلاه بر روی چشمش نشسته بود، تا زمانی که پروفسور مک گونگال آن را از سرش بیرون آورد و گفت که احتمالا یک اشتباه بوده و بهتر است به قطار برود؟

هنگامی که نویه لانگبوتوم، پسرانی که قورباغه خود را از دست دادند، نامیده شد، او در راه خود به مدفوع سقوط کرد. کلاه برای مدت طولانی تصمیم گرفت با نویل تصمیم بگیره. هنگامی که آن را در نهایت فریاد زد: "GRYFFINDOR،" Neville فرار کرد هنوز هم پوشیدن آن، و مجبور به عقب در میان خاندان خنده به آن را به "MacDougal، Morag".

مالفوی هنگامی که نام او نامیده می شد، فریاد می زد و یک بار خوابیده بود: کلاه به سختی وقتی سرش را تکان داد سرش را تکان داد: "SLYTHERIN!"

مالفوی برای پیوستن به دوستانش کرابه و گویل رفت، به دنبال خوشحالی با خودش بود.

تعداد زیادی از مردم حاضر نبودند.

"ماه" ...، "Nott" ...، "پارکینسون" ...، پس از آن یک زن و شوهر دوقلو، "Patil" و "Patil ..."، سپس "Perks، سالی آن" ... و سپس، در آخر -

"پاتر، هری!"

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.