البز

البز

البز

البز

سالن ورودی خیلی بزرگ بود



او درب را گسترده کرد. سالن ورودی خیلی بزرگ بود که بتوانید کل خانه Dursleys را در آن قرار دهید. دیوارهای سنگی با مشعل های شعله ور مانند آنهایی که در Gringotts روشن شده بودند، سقف بیش از حد بالا بود و پله های سنگ مرمر با شکوه آنها رو به جلو به طبقه بالا منتهی می شد.



آنها پروفسور مک گونگالل را در سراسر طبقه سنگی پرچم دنبال کردند. هری می تواند صدای صدای صدای درون دروازه راست را بشنود - بقیه مدرسه باید در اینجا باشد - اما پروفسور مک گونگال سال های اول را به یک اتاق کوچک و خالی از سالن نشان داد. آنها در حال شلوغ شدن بودند، نزدیکتر به یکدیگر ایستاده بودند، اما معمولا به صورت عصبی درگیر می شدند.

پروفسور مک گونگال می گوید: "به هاگوارتز خوش آمدید. "مهمانی آغاز شده به زودی آغاز خواهد شد، اما قبل از اینکه کرسی های خود را در تالار بزرگ بیاورید، به خانه های خود طبقه بندی می شود. مرتب سازی یک مراسم بسیار مهم است، زیرا در حالی که شما در اینجا هستید، خانه شما همانند خانواده شما در هاگوارتز خواهد بود. شما کلاس های خود را با بقیه خانه خود، در خوابگاه خویش در خواب خواهید خواند و وقت آزاد خود را در اتاق نشیمن خانه خود می گذرانید.

"چهار خانه به نام گریفیندور، هافلپاف، راوانکل، و اسلیترین نامیده می شوند. هر خانه دارای تاریخ نجیب خود است و هر کدام جادوگران برجسته و جادوگران را تولید می کند. در حالی که شما در هاگوارتز هستید، پیروزی های شما امتیازات خانه خود را به دست می آورند، در حالی که هر قاعده ای در قانون، امتیازات خانه ها را از دست خواهد داد. در پایان سال، مجلس با بیشترین امتیاز، مجلس فصلی، افتخار بزرگی است. امیدوارم هرکسی از شما اعتبار خواهد داد که هرکدام از خانه ها مال شما باشد.

"مراسم مرتب سازی در چند دقیقه در مقابل بقیه مدرسه برگزار خواهد شد. من پیشنهاد می کنم که همه خودتان را تا آنجا که ممکن است در حالی که منتظر هستند، شگفت زده کنید. "

چشمان او برای یک لحظه در مخملی ناویل، که زیر گوش چپ او بسته بود، و بینی پراکنده رون، کوتاه شد. هری عصبی سعی کرد موهایش را صاف کند.

پروفسور مک گونگال می گوید: "من می خواهم که برای شما آماده باشم." "لطفا صبر کنید صبر کنید."

او اتاق را ترک کرد هری بلعیده.

او از رون پرسید: "دقیقا چه چیزی ما را به خانه ها می گوییم؟"

"من فکر می کنم برخی از آزمون ها. فرد گفت که خیلی صدمه دیده است، اما فکر می کنم او شوخی می کند. "

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.